Contact

Neem contact met ons op.

Openingstijden app

Maandag tot en met donderdag: 09.30 tot 21.30
Zondag: 12.00 tot 21.00

Bezoekadres

Lopende diep 5
9712 NV
Groningen

KvK: 66929237
BTW: NL8567.56.623.B01
IBAN: NL93 ABNA 0483 1544 31

F.A.Q

Huiswerkhulp

Door wie worden de vragen beantwoord?
De coaches zijn studenten die aan een Nederlandse universiteit studeren. Alle coaches studeren in de richting van de vakken waar zij uitleg in geven of zij zijn erg goed in deze bepaalde vakken.


Als ik niet alle vakken nodig heb, waarom is Mr. Chadd dan even duur?
Voor ons maakt het niet uit voor welke vakken vragen gesteld worden, maar dat je altijd (voor de vakken die nodig zijn) onbeperkt vragen kunt stellen.


Wat onderscheidt Mr. Chadd van normale huiswerkbegeleiders?
Het is on demand, onbeperkt, overal te gebruiken, alle vakken zijn beschikbaar en het is een stuk goedkoper dan reguliere huiswerkbegeleiding voor maar 1 vak!


Heeft Mr. Chadd vaste tijden?
Mr. Chadd is open op maandag t/m donderdag van 09:30 tot 21:30 en op zondag van 12:00 tot 21:00.


Wat verstaan jullie onder huiswerkbegeleiding?
Het uitleggen van en assisteren bij de gestelde vragen van de scholieren. Wij geven niet direct de antwoorden, maar willen dat de scholier zelf ook blijft nadenken.


Zijn er beperkingen of limieten?
Je kunt onbeperkt vragen stellen op basis van een fair use policy. Het komt niet vaak voor, maar in sommige gevallen merken we aan het soort en hoeveelheid vragen dat online huiswerkhulp niet toereikend is. In dat geval zullen we het abonnement stopzetten en een passend alternatief adviseren.


Waarom is Mr. Chadd zoveel goedkoper dan normale huiswerkbegeleiders?
We hebben geen groot pand, hoeven geen bijleslokalen te huren en maken geen reiskosten. We hebben een kleine overhead en veel meer gebruikers dan een gemiddeld bijlesinstituut. Onze coaches zitten verspreid door het hele land en kunnen op een dag meer leerlingen bedienen dan een traditionele huiswerkbegeleider of bijlesdocent. En we willen huiswerkhulp voor iedereen toegankelijk maken!


Welke vakken en niveaus worden ondersteund?
We bieden ondersteuning voor aardrijkskunde, algemene natuurwetenschappen, biologie, Duits, economie, Engels, Frans, geschiedenis, M&O, maatschappijwetenschappen, maatschappijleer, natuurkunde, Nederlands, rekenen, scheikunde, wiskunde A/C en wiskunde B/D op vmbo-, havo- en vwo-niveau.

Profiel

Hoe kom ik in mijn profiel? (Internetbrowser)
Wanneer je inlogt kun je naar “Mijn account”, en vanuit daar kun je naar “Het profiel”.


Waar kan ik mijn wachtwoord veranderen? (Internetbrowser)
Je wachtwoord kun je veranderen in je account onder het kopje “Profiel”.


Kan ik mijn bankrekeningnummer wijzigen? (Internetbrowser)
Jazeker, dit kun je wanneer je bent ingelogd onder het kopje “Betalingsgegevens”. Deze mogelijkheid is er niet in onze app.


Hoe voeg ik mijn bankrekeningnummer toe? (Internetbrowser)
Die kun je alleen toevoegen in je profiel via de internetbrowser. Dit gaat dus niet via onze app.


Ik ben verhuisd, kan ik mijn postadres wijzigen? (Internetbrowser)
Zeker, dit kun je onder “Mijn profiel” wijzigen.


Ik wil opzeggen. Hoe doe ik dit? (Internetbrowser)
Je kunt dit in het profiel doen. Als je het door ons wilt laten doen, kun je telefonisch contact opnemen met 085-4015418 of een e-mail sturen naar info@mrchadd.nl.
Opzeggen en een bankrekeningnummer toevoegen of wijzigen kan niet via de app. Overige persoonlijke informatie kun je wijzigen in de app door op het kroon-icoon te drukken.

Bevestigingen

Ik heb geen bevestigingsmail gehad?
Dit is niet de bedoeling. Check of je mailbox vol is en of de mail niet in je spambox zit. Zo niet, dan is er waarschijnlijk een foutief e-mailadres ingevuld.


Ik heb per ongeluk een verkeerd e-mailadres ingevoerd, wat nu?
Dan krijg je geen activatiemail, dus kun je gerust een nieuw profiel aanmaken met je juiste e-mail.


Ik heb geen annuleringsbevestiging gehad, is dit wel goed gegaan?
Dit is niet de bedoeling. Check of je mailbox vol is en of de mail niet in je spambox zit? Zo niet, dan kunnen wij een persoonlijk mailtje sturen, zodat je bewijs hiervan hebt.


Ik heb opgezegd, krijg ik hier een bevestiging van?
Jazeker, hier wordt een bevestiging van gestuurd.


Ik krijg geen wachtwoord-vergeten-mail?
Kijk in je spambox. Mocht de mail hier niet zijn, mail dan naar info@mrchadd.nl

Betalingen

Hoe kan ik betalen?
Je kunt de eerste maand via iDEAL, PayPal, Mastercard en VISA betalen zonder extra kosten. Hierna treedt je abonnement in werking en worden de kosten maandelijks middels een incasso van je bankrekening afgeschreven.


Kunnen de kosten gesplitst worden?
Nee, dit is niet mogelijk. Er is wel de mogelijkheid om per maand te betalen. Dit is een contract voor 23,95 euro per maand en een jaar vast komt neer op 19,95 euro per maand.


Het lukt mij niet om een account aan te maken / de betaling online te doen
We helpen je hier graag bij! Je kunt telefonisch contact opnemen met 085-4015418 of een e-mail sturen naar info@mrchadd.nl.


Hebben jullie nog prepaid tegoeden?
Nee, wij hebben alleen de optie van het maandelijkse abonnement of het jaarlijkse abonnement.


Betaal ik ook voor de zomervakantie?
Nee, we houden rekening met de zomervakanties. Als je een jaar lid bent van Mr. Chadd, dan betaal je maar voor 10 maanden. Heb je een jaarabonnement, dan reken je in één keer 10 maanden af (10 x 19,95 = 199,50). Vanwege de sluiting in de zomervakantie wordt je abonnement dan pas na 12 maanden weer verlengd. Heb je een maandabonnement, dan worden er rond de zomervakantie twee maanden abonnementsgeld niet van je bankrekening afgeschreven.


Waarom moet ik meer dan één maand direct betalen?
We factureren per volledige maand; dat is wel zo overzichtelijk op je afschriften. Als je halverwege de maand een abonnement afsluit, dan betaal je dus de resterende dagen van de lopende maand, plus één volledige maand abonnementsgeld.

Overig

Kan ik meerdere chats tegelijk voeren?
Nee, je kunt maar één gesprek per keer voeren. Wel kun je, nadat de vraag beantwoord is, een nieuwe vraag stellen.


Hoe kan ik een vraag stellen?
• Je kunt via de internetbrowser Google Chrome de site openen en vragen stellen.
• Je kunt via de Android app na het maken van een profiel op het plustekentje drukken.
• Je kunt via de iPhone app na het invullen van “Mijn profiel” op “Stel een vraag” drukken.


Hoe kan ik een abonnement afsluiten?
• Heb je nog geen account? Ga dan naar deze link; vanaf hier kun je een contract afsluiten.
• Heb je al een account? Dan kun je hier inloggen. Hier heb je keuze uit een onbeperkt maandabonnement of een onbeperkt jaarabonnement.


Zijn jullie ook actief in meerdere landen of talen?
We zijn op dit moment alleen actief in Nederland, maar een mogelijke uitbreiding sluiten wij niet uit. Vragen kun je nu dan ook alleen in het Nederlands stellen.


Heb ik ook de mogelijkheid om met een gesprek mee te kunnen kijken? (Ouder)
Ja, een ouder kan inloggen op de browser, hier kunnen gesprekken aangeklikt worden en kan er meegelezen worden.


Zijn jullie ook in schoolvakanties te bereiken?
In de zomer- en kerstvakantie zijn wij gesloten. Er wordt dan immers geen huiswerk gemaakt. In de andere vakanties zijn wij geopend.

Is je vraag nog niet beantwoord?
Meer informatie? — Bel me terug

Wil je meer informatie? Laat Timo jou gratis terugbellen.

Wil je meer informatie? Laat Timo jou gratis terugbellen.

Velden met een * zijn verplicht
icon-external-link cancel close check cog graduate navigatedown icon-info icon-phone icon-mail icon-chat icon-facebook icon-instagram icon-twitter icon-youtube icon-play icon-eye whatsapp